Fényes, Zsuzsanna HajnalkaDaróczi, Kitti2011-05-122011-05-122011-04-222011-05-12http://hdl.handle.net/2437/108230Szakdolgozatom tárgya Pierre Bourdieu és James Coleman tőkeelméleteiből levezethető hatásmechanizmusoknak az empirikus feltárása, amelyek a továbbtanulási aspirációkat befolyásolhatják. Ennek érdekében Debrecenben, két gimnáziumban és két szakközépiskolában végeztem magyarázó jellegű, empirikus vizsgálatot, amely deduktív logikára épült. Módszere kvantitatív, kérdőíves adatfelvétel, többlépcsős mintavétel alapján. A feldolgozásban az SPSS 13.0 programot használtam. Ezen belül is gyakorisági megoszlásokat, kereszttábla-elemzést, illetve összehasonlító átlagok módszerét alkalmaztam.92huemberi tőke elméletkultúrális tőkegazdasági tőketársadalmi tőkeközbenső változókmesterképzésben való továbbtanulásKözépiskolások továbbtanulási terveire ható tényezőkEgy debreceni diákok körében végzett empirikus vizsgálat tapasztalataiDEENK Témalista::Társadalomtudományok::SzociológiaDEENK Témalista::Társadalomtudományok::Társadalomelméletno_restriction