Kotsis, ÁgnesNémet, Niké2011-11-042011-11-0420112011-11-04http://hdl.handle.net/2437/117300Köszönhetően a fogyasztói társadalom egyre drasztikusabb térnyerésének, mára már olyan szolgáltatások iránt nőtt meg a kereslet, amely a vevői igényeknek is megfelel. A szakdolgozat célja bemutatni, hogy a minőség ellenőrzése és biztosítását, illetve alakulását egy szolgáltatóvállalat - nevezetesen a Best Western Hotel Kálvin***- életében, és az ehhez kapcsolódó tevékenységek eredménye mennyire függ össze a nyereségességgel valamint a vendégek elégedettségével. A választott téma azért érdekes, mert a minőség időtálló fogalom, sok területre hatással van, hiszen befolyással bír a műszaki, ügyviteli és személyi (humán) tényezőkre egyaránt. Minden szabályozásnak a minőségi hiányok csökkentésére, megszüntetésére, de elsősorban ezek megelőzésére kell irányulniuk, ezért olyan jelentősek a külső és belső auditálások egy szervezet életében.80huminőségszállodaiparMinőség mérése a hazai szállodaiparbanKülső- és belső auditálás, vendégelégedettségi kérdőívek kiértékelése a Best Western Hotel Kálvin*** példáján keresztül szemléltetveDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány