2008-11-142008-11-14963956446Xhttp://hdl.handle.net/2437/13708Vajon hogyan tudn�nk k�nnyebben megbocs�tani m�soknak? Hogyan tehet�nk szert emp�ti�ra azokkal szemben, akik megb�ntottak benn�nket? A mem�riakutat�s hogyan seg�thet abban, hogy megv�ltoztassuk az eml�keinket? A felejt�s mi�rt nem azonos a megbocs�t�ssal? Milyen hat�ssal van a megbocs�t�s a szellemi �s a testi eg�szs�gre; emberi kapcsolataink, k�z�ss�geink �s t�rsadalmunk eg�szs�g�re? Hogyan tanulhatnak a gyerekek megbocs�tani? A h�rom amerikai szerz� ezekre �s hasonl� k�rd�sekre keresi a v�laszt a pszichol�gia leg�jabb kutat�si eredm�nyeinek felhaszn�l�s�val, az elm�leti alapokat is biztosan ural�, ugyanakkor pragmatikus m�don. A h�rom amerikai szerz� ezekre �s hasonl� k�rd�sekre keresi a v�laszt a pszichol�gia leg�jabb kutat�si eredm�nyeinek felhaszn�l�s�val, az elm�leti alapokat is biztosan ural�, ugyanakkor pragmatikus m�don.963956446Xhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ1188797bibFSZ1188797