Szakály, ZoltánBakos, László2023-12-182023-12-182023-10-23https://hdl.handle.net/2437/363762Szakdolgozatomban igyekszem mélyebb bepillantást adni a csokoládét fogyasztók preferenciáinak vizsgálatába, célom továbbá, hogy feltárjam a csokoládé iránti rajongás összefüggéseit olyan kulcsfontosságú szempontokkal, mint a fenntarthatóság, a minőség vagy az egészségügyi hatások. Újfajta fogyasztócsoportok szerepére is hangsúlyt fektetek amellett, hogy a márkahűséggel és az innovatív csokoládétermékekkel is foglalkozom. Kifejtem a csokoládétermékeket árusító márkák marketingtevékenységének jelentőségét, eszközeiket, stratégiáikat. Saját primer kutatásom eredményeit is közlöm, táblázatokkal és diagramokkal szemléltetve. Kérdőívemben a csokoládéfogyasztási szokásokra, vásárlási döntéshozatalra, továbbá egyéb preferenciákra fókuszálok. Próbálom megérteni és elemezni a csokoládé mint édesség fogyasztásának összetett képét. Bízom abban, hogy a kutatási eredményeim hozzájárulnak majd a csokoládépiac és a fogyasztók döntéseinek mélyebb megértéséhez.56hucsokoládémarketingfogyasztói preferenciákCsokoládéfogyasztási preferenciák vizsgálataStudy on chocolate consumption preferencesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.