Csernoch, MáriaSebestyén, Katalin2016-06-012016-06-012014http://hdl.handle.net/2437/228296Egy 2012-es egyetemi felmérés volt az alapja a kutatásomnak. Ezen felmérés célja az egyetemre érkező, elsőéves hallgatók informatikai ismereteinek, szokásainak tesztelése. Az itt kapott eredmények azt mutatják, hogy a tanulók nem ismerik a leggyakoribb beviteli eszközökkel, az egér és a billentyűzettel kapcsolatos terminológiát, továbbá nem tudatosan használják azokat. Azóta számos hipotézist állítottam fel és kerestem az okokat, mely mindezek hátterében állhatnak. Egyik ilyen feltételezés, miszerint az informatika tanárok nem rendelkeznek megfelelő szaktudással, illetve motivációval a tárgy oktatása kapcsán. Ennek köszönhetően készítettem egy kérdőívet, amely az informatikatanárok képzettségét, oktatási szokásait, módszereit vizsgálja. Az eredmények tudatában jogosan tehető fel a kérdés. Kiből lesz az informatikatanár?53huNevezd meg! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországinformatikaoktatás, játék, tanárképzésMiből lesz a cserebogár, az informatikatanár (?)DEENK Témalista::Informatika