Molnár, ErnőBakai, Andrea2010-05-202010-05-202010-05-202010-05-20http://hdl.handle.net/2437/96551Munkám során igyekeztem arra koncentrálni, hogy bemutassam, miként jelenik meg a városmarketing elemeinek alkalmazása Újfehértó fejlesztése során.Dolgozatomat - a rendelkezésre álló szakirodalom alapján – a városmarketing jelentőségét összefoglaló fejezettel kezdem, majd ezt követően rátérek Újfehértó konkrét vizsgálatára. Nagy hangsúlyt fektettem az alapos helyzetfeltárásra, hiszen ez minden további lépés kiindulópontja. Ezt követően áttekintettem a legfontosabb várost érintő fejlesztési dokumentumokat, beleértve a kistérségi stratégiákat is, és a kitűzött célok alapján beazonosítottam a város által vonzani kívánt célcsoportokat. Részletes kifejtésre kerültek a termékfejlesztés fejezetében a célcsoportok megnyerése érdekében tett lépések, különös tekintettel az utóbbi évtized legfontosabb infrastrukturális beruházásaira, sorra vettem az ehhez szükséges területfejlesztési intézményrendszert, majd kitértem a város arculati megjelenésére és a rendezvények bemutatására is. Végül a város kommunikációs tevékenységével is foglalkoztam, amely elengedhetetlen a végső sikerek elérése érdekében.67huÚjfehértóvárosmarketingTelepülésfejlesztési vizsgálat Újfhértón, különös tekintettel a városmarketing elemeireDEENK Témalista::Földtudományok::Területfejlesztés