Szerepi, SándorMárkus, Mirtill2021-10-192021-10-192021-10-19http://hdl.handle.net/2437/323025Szakdolgozatomban a pedagógusok attitűdjét vizsgálom az integrált neveléssel kapcsolatban. Fő kutatási pontok a pedagógusok integrált neveléssel kapcsolatos kompetenciájának vizsgálata. Ezen kívül, hogy a pedagógusok mennyire érdeklődnek az integráció téma iránt. Azt is megvizsgáltam, hogy az SNI-s tanulókkal szerzett tapasztalatok segítik-e munkájukat. Végül azt is vizsgáltam, hogy mely feltételek hiánya okozza a legnagyobb problémát a pedagógusok szerint az együttnevelés tekintetében. Kutatásomat kérdőívvel és interjúval végeztem.48huattitűdintegrációpedagógusPedagógusok attitűdvizsgálata az integrált oktatással kapcsolatbanDEENK Témalista::Neveléstudomány