Vida, ViktóriaSzakács, Viktor2011-11-032011-11-0320112011-11-03http://hdl.handle.net/2437/117116Dolgozatomban elsősorban a belső alkalmazásra, emberi fogyasztásra szánt élelmiszerként fogyasztott palackozott vizekkel, azon belül is a természetes ásványvizekkel foglalkoztam. Vizsgálatomhoz a kérdőíves megkérdezési módszert alkalmaztam.Kutatásom alapján kiderült, hogy például a megkérdezettek közül a nők szinte mindegyike a szénsavmentes ásványvizet részesíti előnyben a szénsavassal szemben, ugyanakkor a férfiak pont ellenkezőleg, inkább a dús vizeket fogyasztják. Kimutatható volt, hogy különös módon, az életkor növekedésével egyre kevésbé fontos az ár, amely szerint a fogyasztók az ásványvizet választják.51huásványvízfogyasztásÁsványvíz-fogyasztási szokások marketingelemzése statisztikai módszerekkelMarketing analysis of the mineral water consumption habits by statistical methodsmarketing