Herendiné Kónya, EszterVaskóné Sási, Teodóra2019-12-052019-12-052019http://hdl.handle.net/2437/277158A dolgozat bemutatja a kooperatív tanulást, annak előnyeit és hátrányait, a kooperatív struktúrákat és azok óratervbe illesztését. Általánosan ismertet néhány kooperatív struktúrát (villámkártyák, edzés párban, füllentős, diákkvartett, mozaik a csoportban). Ezen struktúrákra épített konkrét matematika feladatokat tartalmaz a középiskola 9. évfolyamához. Két témakörből, geometriából és algebrából merít példákat, melyekhez célkitűzések és módszertani megjegyzések is tartoznak. Összefoglalja a témával kapcsolatos tanítási tapasztalatokat. Elsősorban azoknak a tanároknak ajánlott, akik kooperatív tanítással kezdenek el foglalkozni.41huközépiskolakooperatívKözépiskolai matematika feladatok kooperatív módszerekkelDEENK Témalista::Matematika