Tóthné Dóra, HenriettaFöldi, Kata2020-09-112020-09-112020-08-21Economica, Vol. 10 No. 2 (2019) , 91-981585-6216https://hdl.handle.net/2437/294504Our objective with the empirical research was to learn about the opinion of business leaders about the new form of care, and to get an explanation why the opportunity to create a crèche in the workplace is not being used by today's companies, despite the facilitating state environment (financial funding for tender funds and favorable personal conditions). Our further goal was to formulate suggestions for business leaders to raise awareness of workplace crèches.Célunk volt megismerni empirikus kutatással a vállalkozások vezetőinek véleményét az új ellátási formát illetően, illetve magyarázatot kapni, miért nem élnek a munkahelyi bölcsőde létrehozásának lehetőségével napjaink vállalkozásai a facilitáló állami környezet (pénzügyi finanszírozásra pályázati forrás és kedvező személyi feltételek) ellenére sem. További célunk volt javaslatokat megfogalmazni a vállalkozások vezetőinek tudatosság növelésére a munkahelyi bölcsődékkel kapcsolatban.application/pdfbusiness awarenessworkplace crèchesestablishing and maintenancestate subsidiesempirical researchvállalkozói tudatosságmunkahelyi bölcsődelétesítés és fenntartásállami támogatásempirikus kutatásszolgáltatásEmpirical Research on Business Awareness Concerning Workplace CrèchesfolyóiratcikkOpen AccessFaculty of Economics and Business of John von Neumann Universityhttps://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2019/10/2/3715Economica2102560-2322