Szűts-Novák , RitaSzűts, Zoltán2021-06-292021-06-292019-06-30Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, Évf. 5 szám 2 (2019) , 55-62https://hdl.handle.net/2437/319262In this paper, referring back to the Hungarian didactic traditions, the author is examining the pedagogical thoughts of a 20th-century Hungarian educator, Sándor Imre. The main statement of this paper is that his educational work has an impact on today’s modern education.Írásunkban visszanyúlva a magyar didaktikai hagyományokhoz, egy nem elhanyagolható neveléstörténeti jelentőséggel bíró, 20. századi magyar pedagógus a nevelésről, a tanári pályáról vallott gondolatait elemezzük, hiszen véleményünk szerint Imre Sándor neveléstudományi munkássága a mai korszerű oktatásra is hatással van.application/pdfSándor Imrepedagogyeducational historypedagogical researchImre Sándorpedagógianeveléstörténettanítói szerepTANÁRI KOMPETENCIÁK NÉHÁNY KÉRDÉSE IMRE SÁNDOR PEDAGÓGIAI RENDSZERÉBENfolyóiratcikkOpen AccessRita Szűts-Novák , Zoltán Szűtshttps://doi.org/10.18458/KB.2019.2.55Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat25Különleges Bánásmód2498-5368