Fehér, AndrásBuglyó, Máté2020-05-082020-05-082020-05-04http://hdl.handle.net/2437/286477XXI. század közösségi média felületeken megtalálható véleményvezérek tevékenységét mutatja be a dolgozat. A szekunder kutatás segítségével, fokozatos felépítés mellett ismerteti a kommunikáció eredetét annak fejlődését, a média, a marketing, a fogyasztói magatartás és influencer marketing fogalmait és azok összefüggését. A primer kutatás egyrészt tartalmaz egy online kérdőívet, ahol a fogyasztók tudtak véleményt formálni az influencerekről. Másrészt magába foglal két szakértői interjút, ahol már ezt a tevékenységet folytató véleményvezérek válaszolnak a különböző influencer marketing kérdésekre. A különböző eredmények részletes kiértékelése, következtetések levonása szintén megtalálható a dolgozatban.52huinfluencer marketingvéleményvezérsocial médiaInfluencerré válás folyamata a XXI. századbanThe process of becoming an influencer in the 21th centuryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány