Szigeti, OrsolyaFigeczki, Ágnes2013-05-072013-05-0720132013-05-07http://hdl.handle.net/2437/167161Szakdolgozatom célja volt, hogy megvizsgáljam ,hogy a Pöttyös Túró Rudi különböző telemarketing kommunikációs eszközei mit váltanak ki a fogyasztókból és milyen hatást gyakorolnak a fogyasztói döntésekre. Vizsgálati módszerként a fókuszcsoportos vizsgálati módot alkalmaztam. Konkrét Pöttyös telereklámokat is felhasználtam a kutatás során, amelyről a vizsgálatomban a megkérdezettek reklámokról alkotott véleményeit szintén fontosnak tartottam. A vizsgálatomban részt vevő alanyok véleményei alapján azt szűrtem le, hogy a Pöttyös Túró Rudi valóban egy kedvelt édesség de ez nem a hatékony marketing kommunikációnak köszönhető, hanem inkább az édesség gyermekkorral egyidős mivoltának.57 oldalhuPöttyös Túró Rudifókuszcsoportos interjútermék,mint családtagmarketingkommunikáció hatékonyságaA Pöttyös Túró Rudi sikereÉvtizedek óta tartó megszokás vagy hatékony marketingkommunikáció?The Success of Pöttyös Túró Rudi: Custom lasting for decades or efficient marketing communication?DEENK Témalista::TársadalomtudományokDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány