Gaál, SándornéBaloghné Tóth, Andrea2016-03-292016-03-292016-03-25http://hdl.handle.net/2437/222805A kevert specifikus fejlődési zavarral küzdő gyermekek mozgásfejlesztési lehetőségeit vizsgálom az adott intézményi feltételek biztosításával. Az óvoda keretein belül hogyan segíthetjük a fejlődés útját, akár hinta, bújócskacső és egyéb meglévő eszközök alkalmazásával. Terápiás módszerek megismerésével, hogyan fejleszthetünk mi szakvizsgázott gyógytestnevelők. Az óvodapedagógusok, gyógypedagógusok, fejlesztőpedagógusok, és a szülő együttes tevékenysége vezethet a fejlesztés hatékonyságához. Az adott nevelési év éves tervének kiegészítése, fejlesztési terv beiktatásával, mely az SNI- s gyermek különös bánásmódját szolgálja, a szakértői bizottság által megállapított véleménye alapján. A mindennapos egészségmegőrző testmozgás, a heti mozgás tevékenység kihasználási jelentősége.42huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországsajátos nevelési igényű gyermekóvodai nevelésmozgásfejlesztésA kevert specifikus fejlődési zavarral küzdő gyermekek mozgásfejlesztési lehetőségei óvodáskorbanDEENK Témalista::Neveléstudomány