Siklós, BalázsBudaházy, Emília Erzsébet2009-09-242009-09-2420092009-09-24http://hdl.handle.net/2437/89274A dolgozatomban bemutatásra kerül a hazai és a világ borfogyasztásának, bortermelésének és kereskedelmének változása, a magyar borászat környezetének elemzése és az újonnan kialakított borfogyasztói szegmensek. A dolgozat elemzi a bormarketing által alkalmazható marketing eszközöket, részletesen ismerteti a Nemzeti Bormarketing Stratégiát, ezen belül az belföldi fogyasztók elérésére készített országos és regionális stratégiákat, valamint a külföldi piac megnyerése érdekében készített külpiaci stratégiát. A hazai borászatok közül napjaink egyik leggyorsabban fejlődő borászata Hilltop borászat kerül bemutatásra.56humarketingbormarketingWine of HungaryHilltop borászatNapjaink hazai bormarketingjének bemutatása és szemléltetése a Hilltop borászat segítségével