Szabóné Pataky, EszterSzijgyártó, Balázs2015-05-132015-05-132015-04-30http://hdl.handle.net/2437/212797Szakdolgozatomban a szolgáltatásmarketinget mutattam be az edzőtermek példáján keresztül. Dolgozatom első részében a szükséges elméleti anyagot ismertettem, például a HIPI-elvet, a szolgáltatásokra jellemző SERVUCTION modellt, a 7P modellt, valamint bemutattam a szolgáltatások csoportosítását. Szakdolgozatom második felében előbb az edzőtermek makro- majd mikrokörnyezet elemzését végeztem el. Ezt követően bemutattam az általam választott három edzőtermet, valamint ismertettem azok elhelyezkedését, szolgáltatásait, árait és alkalmazottait. Ezután a választott edzőtermek összehasonlítását végeztem el, ahol rámutattam esetleges hasonlóságaikra, különbségeikre és hiányosságaikra. A dolgozatom legvégén pedig szubjektív véleményt formáltam, valamint tanácsokkal szolgáltam az eredményesebb működés elérése érdekében.81huszolgáltatásmarketing7PmolekulamodellblueprintingedzőteremPorter 5 tényezős modellSWOT analízisEgy népszerű szolgáltatás: edzőtermek marketingjeA popular service: marketing of gymsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány