2008-12-052008-12-059639197920http://hdl.handle.net/2437/43417A szerző a magyar nyelven írt marketing irodalmat az elmúlt években számos művével gazdagította. Ezúttal a direkt, azaz a közvetlen marketinget vette nagyító alá. A mű a Szerző által írt, 1997-ben megjelent "Direkt marketing és módszerei" című könyv továbbfejlesztése. A magyar marketing irodalomban a könyv hézagpótlást jelent mind a tartalmi gazdagsága, mind terjedelme, a fontosabb kérdéskörök részletes tárgyalása tekintetében. A könyv tartalmának aktualitását aláhúzza az a tény, hogy napjainkban a fejlett piacgazdaságokkal rendelkező országokban a direkt marketing a hagyományos kiskereskedelemmel versenyző, fontos értékesítési forma.9639197920http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00310390bibKLT00310390