Bujdosóné Papp, AndreaGörbe - Deák, Szilvia2021-04-212021-04-212021-04-20http://hdl.handle.net/2437/306473A tanulásban akadályozott tanulók olvasás tanítása, egy hosszabb jól begyakorolt folyamat, a szövegértés fejlődése szintén összetett , mivel korlátoltabban fejlődik. A kutatás folyamán a pedagógusok véleményt nyilvánítottak a különféle képességek fejlesztéséről, annak tükrében, hogy mennyire befolyásolja a szövegértés fejlesztését. Különböző szövegtípusok közül melyeket tartják előnyösnek a szövegértés viszonylatában. Továbbá rövid ajánló, amely a kortárs irodalmak, egy új olvasás támogató, segítő program ismertetése, amelyek segíthetik a tanulók szövegértésének élményalapú fejlesztését.51hutanulásban akadályozottságszövegértésolvasásolvasástanításA tanulásban akadályozott gyermekek szövegértésének – mint tanulási képességnek – a vizsgálata és fejlesztési lehetőségeiDEENK Témalista::Neveléstudomány