Szeghalmy, SzilviaSzabó, Bettina2017-12-062017-12-062017-12-05http://hdl.handle.net/2437/246242Manapság egyre inkább elterjedtebbek a gesztus vezérelt, valamint virtuális valóságot ábrázoló technológiák. Egyre inkább növekvő ágazatnak minősül e két terület. Elsősorban a szórakoztatóipari szektor az, amely kihasználja a gesztusvezérlés adta lehetőségeket, még nagyobb élményt nyújtva ezáltal a felhasználók számára. Dolgozatom végcélja egy olyan alkalmazás fejlesztése volt JavaScript nyelven, amely Kinect szenzor által vezérelt módon megvalósítható. Ezt egy memória játék formájában valósítottam meg, ahol a felhasználó egy egyszerűnek tűnő játékkal találkozik, ám mégis fejtörő és gondolkodást igénylő feladattal néz szembe. Dolgozatom során részletesen bemutatom a fejlesztéshez használt eszközöket, a Microsoft gazdasági helyezetét, valamint a saját fejlesztésem és a létrehozott program tesztelését.38hugesztusvezérlés, javascript, html, css, kinectWebes gesztusvezérlő alkalmazás fejlesztéseDEENK Témalista::Informatika