Gál, TímeaHankó, Fruzsina2021-03-252021-03-252014Táplálkozásmarketing. -1 : 1-2 (2014), p. 97-102. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/304754A reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásairamagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM092816TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/13_G%C3%A1l-T.-%E2%80%93-Hank%C3%B3-F._A-rekl%C3%A1mok-hat%C3%A1sa-a-gyermekek-v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si-szok%C3%A1saira.pdfDebreceni Egyetem2021-04-10