Lengyel, AttilaKiss, Réka Eszter2022-04-272022-04-272022-04-26http://hdl.handle.net/2437/331719Dolgozatom fő témája a Centrum Hotel*** Superior marketing tevékenysége, amelyet a szolgáltatásmarketingen keresztül elemzek. Záródolgozatom első felében röviden ismertetem a dolgozathoz felhasznált irodalmi hátteret. Majd bemutatom Debrecen városát, annak turizmusát, valamint pár közkedveltebb szállodájáról is említést teszek. Ezután egy kicsit bővebb leírással szemléltetem a Centrum Hotel*** Superior-t. Ismertetem magát a hotelt, az általános jellemzőit, a történetét, majd végül egy SWOT-elemzés keretein belül kitérek a szálloda erősségeire, gyengeségeire, lehetőségeire, illetve a veszélyeire. Ezután betekintést nyújtok a gyakorlati időm alatt végzett tevékenységekbe. A dolgozatom második felében a szolgáltatásmarketingen (7P-n) keresztül elemzem a Centrum Hotel működését. Meghatározom a piaci helyzetét, bemutatom az árpolitikájának a kialakítását, a disztribúciós politikáját, a marketingkommunikációját, az emberi tényezőit, a szolgáltatás tárgyi elemeit, valamint a szolgáltatási folyamatot. Végül személyes tapasztalataim, valamint az elemzésem alapján olyan könnyen alkalmazható tevékenységeket fogalmazok meg, amely a szálloda jövőjére nézve sokkal nagyobb eredményességet és nyereséget termel.30humarketing tevékenységmarketingmixüzleti, konferencia szállodaA Centrum Hotel*** Superior marketing tevékenységeMarketing activities of Centrum Hotel*** SuperiorDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány