Erdey, LászlóRőfi, MónikaBerna, Gáborné2013-03-202013-03-202013-03-202013-03-20http://hdl.handle.net/2437/162114A hazai felsőoktatásnak új kihívásokkal, a csökkenő hallgatói létszám mellett a felsőoktatás globalizációjával is meg kell küzdenie. A felsőoktatásban is megjelent a piaci szemlélet, a verseny, a stratégiai gondolkodás és ezzel együtt előtérbe került a felsőoktatási marketing szerepe is. Dolgozatomban a beiskolázási marketing jelentőségét tárgyalom, hogy mennyire fontos az oktatási intézmények versenyképességéhez a jól megszervezett marketingstratégia. Egy kérdőíves felmérés segítségével arra keresem a választ, hogy az intézményválasztás során milyen tényezők, milyen mértékben befolyásolják a továbbtanulni vágyó fiatalokat.76hubeiskolázásmarketingegyetemfelsőoktatásA Beiskolázási marketing jelentősége a Debreceni EgyetemenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingno_restriction