Gilányi, AttilaKincs, Ákos Levente2021-11-242021-11-242021-11-24http://hdl.handle.net/2437/325615Szakdolgozatomat a virtuális tér témájának alapját adó sport, a labdarúgás és a virtuális valóság történelmi áttekintésével kezdem. Ezen fejezetekben az egyes fogalmak tisztázása, illetve a sport- és a technológia térhódítása kerül részletezésre. A következő két fejezetben a virtuális tér elkészítéséhez szükséges szoftverek, 3ds Max és a MaxWhere, illetve az általuk kínált lehetőségek kerülnek majd bemutatásra. Dolgozatom utolsó fejezetében magának a virtuális tér tervezésével és elkészítésével kapcsolatos ötleteket, gondolatokat, azok gyakorlatban történő megvalósításait igyekszem részletezni. Szakdolgozatom célja, hogy egy átfogó képet adjon a virtuális valóságról és az, hogy bemutassa egy sporttörténelmi tematikájú virtuális tér elkészítésének folyamatát, mely lehetőséget ad a legendás Aranycsapat interaktív módon történő bemutatására, annak hírének öregbítésére.92huvirtuális valóságVRMaxWhere3ds Maxvirtuális térlabdarúgásAranycsapatA magyar labdarúgó válogatott a virtuális valóságbanDEENK Témalista::Informatika