Pálfi, SándorLőrincz, Andrea2021-10-142021-10-142021-10-13http://hdl.handle.net/2437/322841Szakdolgozatomban célom bemutatni a kulcskompetenciák és az alapképességek fogalmi rendszerét, a játékok pszichológiájának releváns elemeit, majd a saját gyakorlatomat szeretném részletesen leírni, vagyis azt, hogy mely társasjátékokat használom a diákjaimmal, és hogyan teszem mindezt. A dolgozat fókuszában egy 12 fős csoport fél éves (indirekt) fejlesztésének folyamatát kívánom leírni, s azon keresztül törekszem rávilágítani arra, hogy a társasjátékok mely kulcskompetenciák és alapképességek fejlesztésére alkalmasak, s hogyan hatott a játék az egyénre és a közösségre, illetve, hogy hogyan lehet a társasjátékozást új szintre emelni: kellő játékos tapasztalatot követően társasjátékot fejleszteni a gyerekekkel.57 oldalhufejlesztő játékokkulcskompetenciákhátrányos helyzetFejlesztő játékok? Játékos fejlesztés!Kulcskompetenciák társasjátékos fejlesztése hátrányos helyzetű gyermekek körébenDEENK Témalista::Neveléstudomány