Péter-Szarka, SzilviaVarga, Eszter2015-05-042015-05-042015-03-31http://hdl.handle.net/2437/211905Hogyan hatnak a különböző tanári teljesítmény-visszajelzések? A nem megfelelően alkalmazott dicséretek teljesítményorientált gondolkodásmódot idéznek elő a gyermekekben. A gondolkodásmód pedig meghatározó tényező későbbi tanulói attitűdjük kialakulásában. A demotiváció elkerülése érdekében a képességek dicséretét el kell hagynunk. Ahhoz, hogy fejlődésorientálttá váljon egy diák verbálisan jutalmaznunk kell erőfeszítéseit. Ezáltal megtanulja, hogy tudása nem stabil, állandó tényező, megfelelő munkával fejleszthető.46humindsetteljesítményorientáltfejlődésorientáltmotivációDicsérjek vagy sem? Hogyan tegyem?Alvás hatása az emlékezeti teljesítményreGasztrointesztinális eredetű betegségek vizsgálata: IBS, Colitis ulcerosa, Crohn-betegségTársas támasz szerepe a serdülőkori stresszel való megküzdésbenDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológia