Gályász, JózsefFenyves, László2017-10-272017-10-272017-10-25http://hdl.handle.net/2437/244830A E.ON személyes ügyfélszolgálatain 2017 áprilisától jelentős változások keletkeztek a minőség-ellenőrzés területén. Egy huzamosabb ideig fennálló és alkalmazott módszert alakítottak át, amelynek vezetői szempontból az egyik legfontosabb célkitűzése, hogy az ügyintézők fejlődését elősegítse a magas fokú minőség biztosítása érdekében. Dolgozatomat leginkább az átszervezett rendszer fejlesztő hatásának a vizsgálatára fókuszálom. Szeretnék választ kapni, hogy az új rendszer jobban elősegíti-e az ügyfélkapcsolati referensek fejlődését, mint a régi módszer és az ügyintézők mennyire igénylik a munkájukkal kapcsolatos visszajelzéseket, valamint ez a rendszer megfelelően van-e ellenőrizve és kontrollálva a vezetők által. A primer kutatásom során kvantitatív és kvalitatív módszert is alkalmaztam. A Tiszántúli régióban dolgozó ügyfélkapcsolati referens kollégák véleményét kvantitatív módszerrel kérdőív kitöltése alapján mértem fel. A kutatásom másik részét kvalitatív módszer keretében végeztem, mélyinterjú készítésével a regionális szakterület vezetővel és a debreceni ügyfélszolgálat irodavezetőjével.74huminőség-ellenőrzésISOfejlesztő jellegAz átszervezett minőségellenőrzési rendszer fejlesztő hatásának vizsgálata az E.ON személyes ügyfélszolgálatainDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány