Csipkés, MargitFarkas, Péter Bence2022-05-052022-05-052022-05-04http://hdl.handle.net/2437/332342A 14 hetes szakmai gyakorlatomat a Frektan Kft. által üzemeltett Digitalko webáruháznál töltöttem. A választott témámban a webáruház marketingstratégiáját mutatom be a marketing mix segítségével. A marketingmix négy alkotóeleme és azoknak a marketingváltozói segítenek betekintést nyerni egy vállalat marketingtevékenységébe. Záródolgozatomban a webáruházakra leginkább jellemző marketingváltozókról, valamint a négy fő elemről fogok írni. Ezek segítségével igyekszem majd bemutatni a webáruház tevékenységét, amely során amellett, hogy a vállalat eléri céljait, a fogyasztók igényeit is kitudja elégíteni. Dolgozatom során bemutatom az egyes marketing eszközöket és azt, hogy a webáruház miként is használja ezeket.20 oldalhumarketingmixwebáruházmarketingA digitalko webáruház marketingstratégiájának elemzése a marketingmix segítségévelAnalysis of the marketing strategy of digitalko webshop with the help of the marketingmixDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány