Mező, KatalinSzegő-Varga, Henrietta2019-04-252019-04-252019-04-25http://hdl.handle.net/2437/266045A szakdolgozat a figyelemzavar, illetve figyelemhiány témáját tárja fel. Széleskörű képet kapunk arról, hogy mit is jelent a figyelemzavar. Az elnevezésről, a kialakulásában résztvevő tényezőkről, biológiai és környezeti okokról. Valamint bemutatásra kerülnek a figyelemzavar típusai és tünetei az óvodáskorban, illetve a zavarral küzdő gyermek fejlődésének menetét is nyomon követhetjük. Melyek a legjellemzőbb tünetek, jellegzetességek, amelyekről felismerhető a figyelemzavar. Ezt követően a segítségnyújtás lehetséges módszereinek egy részét is megismerhetjük.49hufigyelemzavarképességfejlesztésóvodáskorú gyermekA figyelemzavar felismerése és fejlesztése az óvodábanDEENK Témalista::Neveléstudomány