Szerepi, SándorGönczi, Barbara2022-03-212022-03-212022-03-19http://hdl.handle.net/2437/329390Az utóbbi két évben a pandémia miatti korlátozások nagymértékben megváltoztatták mind a családok, mind az intézmények életét és ebből fakadóan a kapcsolat rendszerét is. A korlátozások miatti intézménybezárások a munkahelyek online munkavégzése olyan új feladatok elé állították a szülőket és az óvodapedagógusokat, amelyek ellátására korábban nem volt példa. Ezek a változások elkerülhetetlenül befolyásolták a szülők és az óvodapedagógusok kapcsolattartását, viszonyát és a feladatmegosztást a gyermek fejlődéséért felelős személyek között. A kutatómunka célja rávilágítani a szülő- pedagógus, család- intézmény kapcsolatának milyenségére, elvárás- szolgáltatás viszonyára és a COVID-19 hatására is ezek vonatkozásában. A témaválasztást indokolja az említett társadalmi-gazdasági folyamatban bekövetkezett változások és hatások.65hucsaládi nevelésóvodaegyüttműködésCovid-19 hatásaSzülői és intézményi nevelés összhangja és a COVID-19 erre gyakorolt hatásaDEENK Témalista::Neveléstudomány