Karcagi-Kováts, AndreaPalkó, Róbert2019-10-242019-10-242019-10-22http://hdl.handle.net/2437/274725Egy vállalkozás, csak úgy mint minden ember, nap mint nap számos döntést hoz, különböző horderejű kérdésekben. Nagy jelentőséggel bír vállalatok esetében például egy beruházással kapcsolatos döntés, így érdemes azt nem csak jól átgondolni, de elemezni is. Dolgozatomban azt vizsgálom többszempontú döntéstámogató módszerek segítségével, hogy van-e kapcsolat a vállalkozói gyakorlat, megérzések és a nyers, szubjektív számok között egy szállítmányozó vállalat beruházási döntésével kapcsolatban. A fő kérdés: helyes döntést hozott-e a vállalat igazgatója, amikor kiválasztotta a projekt megépítésére kiírt tender győztesét? Továbbá mivel a beruházás tárgya egy piaci résen alapul, így ezzel is részletesen megismertetem az olvasót.49hudöntéselméletszállítmányozástenderEgy szállítmányozó vállalat beruházási döntésének elemzése többszempontú döntéstámogató módszerekkelAnalysis of a transportation company's investment decision with multilateral decision-supporting methodsDEENK Témalista::Közgazdaságtudományrestricted