Fehér, AndrásSzamay, Gábor2022-10-232022-10-232022-10-21https://hdl.handle.net/2437/337934Témaválasztásom oka, hogy munkakörömből adódóan részt veszek az NI Hungary Kft kiválasztási folyamatában. Ezáltal látom azt, hogy milyen kihívásokkal kell megküzdenie egy vállalatnak a munkaerőpiacon és részt vehetek az ennek leküzdésére létrehozott akciókat, intézkedéseket. Dolgozatom célja, feltárni az NI-nál alkalmazott jelenlegi toborzási és munkaerőmegtartási stratégia leghatékonyabb és kevésbé hatékony elemeit. Eredményével célom elősegíteni az NI Hungary Kft. munkaerőpiaci szerepének alaposabb megismerését, ez által hozzájárulni a humán erőforrás döntéselőkészítési feladataihoz, ismertetve a munkaerőpiaci kihívásokat, várható változásokat a jelenlegi sikerek részleteinek feltárásával, elemzésével, valamint a piaci környezet változásának prognózisával és a munkavállalói elvárások feltérképezésével.57hutoborzásstratégiamarketingAz NI Hungary Kft, munkaerő toborzás során alkalmazott marketing stratégiájának elemzéseAnalysis of the recruitment marketing strategy of NI Hungary LtdDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing