Csapóné Riskó, TündeSzászi, András2013-11-052013-11-052013-10-302013-11-05http://hdl.handle.net/2437/175964Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy a televízió által sugárzott reklámok milyen hatást váltanak ki a gyermekekből, illetve ezek milyen következményekkel járnak, milyen módon játszanak szerepet személyiségük kialakulásában. Vizsgálatom, és szakdolgozatom témáját tekintve az óvodáskorú és kisiskolás gyermekek tévénézési szokásait, és az ebből kialakuló következmények feltérképezését tűztem ki célul. Továbbá vizsgálom, milyen hatással vannak a gyermekek a szüleik fogyasztási szokásaira, milyen mértékben szólnak bele a vásárlási döntésekbe.57huTVgyermekekreklámokA TV reklámok hatása az óvodás és a kisiskolás gyermekekreThe effects of television advertising on preschool and junior school aged childrenDEENK Témalista::Társadalomtudományok::Kultúrális antropológia