Szakály, ZoltánFodor, Márk2018-04-262018-04-262018-04-26http://hdl.handle.net/2437/250269Napjainkban egyre nagyobb teret hódít meg az egészségtudatos életmód és az egészséges táplálkozás. Ez részben annak köszönhető, hogy a rohanó világban az emberek elkezdtek figyelni arra, hogy mit és milyen mennyiségben fogyasztanak. Ugyan egyik legnépszerűbb húsfajta erre a csirkemell, egyre többen esznek már Magyarországon is halat. Dolgozatomban kitérek a magyar emberek halfogyasztási szokásaira, illetve arra, hogy mikor fogyasztanak leggyakrabban halat. Bár szezonális terméknek tekintendő, a köztudatban egyre gyakrabban kerül a háztartások asztalára a hal. Fontos szempont, hogy népszerűbbé tegyük a halat, amely nem csak az életvitel szempontjából fontos.63humarketingfogyasztási szokásokhalfogyasztáshalhalmarketingFogyasztási szokások vizsgálata a hal és haltermékek piacánInvestigation of consumer habits on the market of fish and fish productsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing