Váradi, NorbertKőrösi, Rebeka2024-06-182024-06-182024-04-24https://hdl.handle.net/2437/373515A szakdolgozatomban bemutattam az influenszereket, az influenszermarketinget, valamint magát a social mediat. Ezen felül a szakirodalmi részben kifejtettem az ehhez a témához szorosan fűződő fogalmakat. Kérdőíves kutatásomban vizsgáltam az internetet használók szokásait, illetve, hogy mennyire befolyásolják őket a vásárlásban a tartalomgyártók. SWOT analízisben kifejtettem az influenszerek munkásságainak előnyeit, hátrányait. Végül egy statisztikát vontam le az influenszerek hatásairól a fogyasztói társadalomra nézve.50huinfluenszer, influenszermarketing, social media, fogyasztói társadalomInfluenszer marketing hatása a fogyasztói társadalomraThe impact of influencer marketing on consumer societyKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.