Balsa-Budai, NikolettSzakály, Zoltán2018-10-182018-10-182018Táplálkozásmarketing. -5 : 1 (2018), p. 3-20. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/257677A fenntartható értékrend vizsgálata a debreceni egyetemisták körébenfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM075644TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/01_Balsa-Budai-Szak%C3%A1ly_A-fenntarthat%C3%B3-%C3%A9rt%C3%A9krend-vizsg%C3%A1lata-a-debreceni-egyetemist%C3%A1k-k%C3%B6r%C3%A9ben.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/5/1/12020-08-05