Fehér, AndrásKerti, Tibor2016-11-022016-11-022016http://hdl.handle.net/2437/231469Dolgozatomban az e-kereskedelem kialakulását, fejlődését és jelenlegi helyzetét mutatom be. Ehhez kapcsolódóan a fontosabb online marketing eszközökről is írok. Ezt követően a Vatera online aukciós piactéren való kereskedelem lehetőségeit vizsgálom részletesebben. Elemzem az oldalon található termékek kínálatát és az elkelt termékek jellemzőit, hogy megállapíthassam milyen termékekre van a legnagyobb kereslet. Arra is keresem a választ, hogy melyek a legjobb eladási módszerek az oldalon. Ehhez sikeres eladók módszereit tanulmányoztam, kiemelések hatékonyságát teszteltem és kérdőíves megkérdezést folytattam.58hue-kereskedelemonline marketingVateraE-kereskedelem a Vatera aukciós piactérenE-commerce on Vatera auction siteDEENK Témalista::Társadalomtudományok