Prof. Dr. Fenyves, VeronikaDajka, Zoltán János2025-06-192025-06-192025-05-12https://hdl.handle.net/2437/393471Dolgozatomban a döntéstámogatás szerepét vizsgálom a debreceni Campus Fesztivál marketing feladatainak vonatkozásában, áttekintve a szakirodalmat, majd bemutatva a rendezvényt, annak marketing elemeit, munkámat pedig javaslatokkal és összegzéssel zárom. Célom, hogy áttekintést adjak a fesztivál marketing tervezési folyamatairól, tendenciáiról, mely iránytűként szolgálhat az erőforrások felhasználásában, a hatékonyság növelésében. A kontrolling segítségével tény-terv eltéréseket vizsgálok, és javaslatokat teszek a megfelelő döntések meghozatalára.65hudöntéstámogatás fesztivál marketingA döntéstámogatás szerepe a Campus Fesztivál marketing feladatai vonatkozásábanProviding decision support in the marketing tasks of the Campus FestivalKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.