Kovács, TamásSzénási, Lili2024-06-212024-06-212024-04-24https://hdl.handle.net/2437/374502Szakdolgozatom napjaink digitális világában a vadászat helyzetét, a vadászati turizmus jelenét mutatja be. Dolgozatom egyik célja az volt, hogy megtudjam, hogy az emberek milyen véleménnyel vannak a közösségi médiában a vadászatról. Másik célom az volt, hogy megvizsgáljam, hogy azok, akik vadásznak mennyire nyitottak a digitalizációra. Kutatásomban a közösségi médián keresztül figyeltem meg az emberek véleményét a vadászati tevékenységekkel kapcsolatban. Továbbá interjút készítettem a vadászati turizmus témájában jártas szakemberrel. Az eredményekből levontam a következtetéseket és javaslatokat tettem arra, hogyan lehetne társadalmi szinten elfogadhatóbbá és ismertebbé tenni ezt az ágazatot.52huvadászatdigitalizációközösségi médiavadászati turizmusVadászok a digitális térbenA közösségi média szerepe a vadászat megítélésébenHunters in the digital space: the role of social media in the perception of huntingTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.