Csipkés , MargitHegedűs, Nikolett2025-01-132025-01-132024-10-28https://hdl.handle.net/2437/384948Szakdolgozatom a közösségi média üzleti lehetőségeit vizsgálja a vállalkozások marketingtevékenységeiben. A kutatás központjában az áll, hogyan használják a vállalkozások a közösségi médiát célcsoportjuk elérésére és márkájuk építésére. Elméleti áttekintés keretében bemutattam az online marketing főbb eszközeit, különösen a közösségi média, a keresőoptimalizálás, és az influencer marketing szerepét. Primer kutatásomhoz kérdőívet használtam, amelynek segítségével felmértem a különböző méretű és iparági hátterű vállalkozások közösségi média szokásait. Az adatelemzést kvantitatív statisztikai módszerekkel végeztem, melyek lehetővé tették a közösségi média használatának hatékonyságára és kihívásaira vonatkozó következtetések levonását. Eredményeim alapján javaslatokat fogalmaztam meg a közösségi média stratégiák fejlesztésére, hogy a vállalkozások versenyképesebbé váljanak a digitális piacon.58huközösségi médiadigitális marketingvállalkozási stratégiákAz üzleti lehetőségek vizsgálata a közösségi média területénInvestigating business opportunities in social mediaKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.