Ráthonyi-Ódor, KingaVizkeleti, Levente2021-04-202021-04-202021http://hdl.handle.net/2437/306339Az utóbbi években rohamosan fejlődött a technológia, azon belül az internet, amely behálóz mindent és ma már minden iparágban jelentős szerepet játszik. Az új nemzedék fogyasztói, már ebbe a digitális világba nőttek bele. A közösségi média örökre megváltoztatta a szórakozást, az információ áradásának sebességét és azt, hogy milyen módon lépünk egymással kapcsolatba. Megváltozott az is, hogy a márkák hogyan próbálnak elérni és befolyásolni minket a termékeikkel és szolgáltatásaikkal kapcsolatos attitűdjeinket és vásárlási szándékainkat. A sportfogyasztást új szintre emelte az online világ. Bármilyen sporteseményt meg tudunk nézni az interneten, bármelyik sportolóval fel tudjuk venni a kapcsolatot és egyéb hasznos dolgokat érhetünk el, amit a dolgozatomban részletesen bemutatok.53huközösségi médiasportfogyasztásinternetsportA közösségi média hatása a sportfogyasztásraThe impact of social media on sports consumptionDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Gazdaságelemzés