Pólya, ÉvaLadányi, Nelli2019-10-252019-10-252019-10-24http://hdl.handle.net/2437/274945Szakdolgozatomban a Fast Fashiont képviselő egyik legnagyobb vállalat az Inditex csoport márkáival szemben tanúsított vásárlói szokásokat vizsgáltam. A cég 8 márkát birtokol, amelyek különböző stílust képviselnek, különböző helyen vannak pozícionálva és különböző célcsoportokat céloznak meg így lefedve szinte az egész piacot.A spanyol divatcég filozófiája, hogy divatos, a legfrissebb trendet követő ruhadarabokat kínáljon megfizethető áron. Ezzel kielégítve azoknak az igényét akik high street fashion márkáit szeretnék viselni, de nem engedhetik meg maguknak.Elsősorban a fogyasztói magtartásról fontos tudnivalókat és a vásárlási döntés folyamatának témakörét mutattam be a szakirodalmak segítségével. Majd tértem rá a divat világának jellemzésére. A dolgozat lényegi témáját képző Inditex vállalatot és külön-külön egyesével a márkáinak rövid ismertetésével folyattam. Primer kutatásom során kvantitatív módszer alkalmazásával kérdőív formájában térképeztem fel az alanyok ruhavásárlási szokásait, divathoz és az adott márkákhoz való hozzáállását.62huvásárlói szokásokFast FashiondivatVásárlói szokások vizsgálata az Inditex csoport márkái eseteibenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány