Szabó, GyulaKis, Mariann2017-05-032017-05-032017http://hdl.handle.net/2437/239094A személyes ügyfélszolgálatokon megjelenő vezetési stílusokat vizsgáltam ugyanazon a vezetői szinten.Kiemelten foglalkozva a vezetői stílust befolyásoló tényezőkkel. Fontosnak tartottam bemutatni, hogy a vizsgált cégnél az új vállalati kultúra szemléletmódját. Hogyan tudják/tudták ezt az új fajta szemlétetet a vezetők beépíteni a saját és csoportjuk működésébe.A szakirodalmi feldolgozás során tanulmányoztam a tulajdonság- és a magartartáselméleti irányzatokat.A kutatásom során terepkutatást,kérdőíves módszert és a célzott interjú módszerét alkalmaztam.A levont következtetések a mindennapi vezetői munkám során és a jövőbeni karrierem szempontjából nagyon hasznosak.61huügyfélszolgálatvállalati kultúravezetési stílusVezetési stílusok a személyes ügyfélszolgálatokonLeadership stlyles on personal customer servicesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment