Prém, VandaBatta , Katalin2023-04-202023-04-202023-04-20https://hdl.handle.net/2437/350319A dolgozat bemutatja az óvodás korú gyermek vizuális nevelését . A zöld, az öko, és a madárbarát óvodák jellegzetességeit, eltéréseit. A népi mesterségek átvitelét az óvodai rajzolás, festés, mintázás, kézi munka tevékenységekbe. A szabadban tett séták, kirándulások jótékony hatásait. Környezettudatos magatartás, a természet , az élőlények , állatok óvása, védése. A természetes anyagok gyűjtésének rendszerességét, az alapanyagok felhasználási lehetőségeit. A természeti környezetben végzett tevékeynségek gyakoriságát. A kutatás által kiderült, hogy a pedagógusok számára fonos- e , hogy a gyermekek megsmerkedjenek a népi mesterek munkáival.49huvizualis neveléstermészetalkotásóvodai nevelésTermészet és művészet. A természet, mint anyag és környezet alkalmazási lehetőségei az óvodai nevelésbenDEENK Témalista::Neveléstudomány