Mező, KatalinHorváth, Csilla2017-03-272017-03-272017http://hdl.handle.net/2437/236110A szakdolgozatban a szakképzésben résztvevő sajátos nevelési igényű és beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel élő tanulók előrehaladásának vizsgálata történt. A vizsgálat módszerei a kérdőív és interjú. A vizsgálat során a diákok és tanárok mondták el véleményüket. Öt hipotézis alapján vizsgáltuk a tanulók önértékelését,családi hátterét, iskolai tanulmányait. A tanárok értékelték a diákok szakmai hozzáállását. A diákok beszámoltak jövőbeli terveikről.61hutanulási zavarszakképzéssajátos nevelési igénySzakmára hangolvaSajátos nevelési igényű és beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel élő tanulók a szakképzésbenDEENK Témalista::Neveléstudomány