Hernádi, LászlóCséki, Zsófia2015-11-022015-11-022015-10-30http://hdl.handle.net/2437/217748Szakdolgozatomban a kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra lépésének lehetőségeit vizsgáltam. Egy globális képet szerettem volna adni ezen vállalkozások külpiaci tevékenységéről, ezért bemutattam a nemzetköziesedés kiindulópontjait, elméleteit, motivációt és formáit. Ismertettem a nemzetközi megjelenés során fellépő akadályokat, kihívásokat, valamint foglalkoztam a verseny jelenségével is. Az elemzésem során egy magyarországi kisvállalkozás hazai és külföldi tevékenységét mutattam be, ezzel alátámasztva a KKV-k jelentőségét a nemzetközi piacra lépési folyamatok során.50huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországkis- és középvállalkozásoknemzetközi piacra lépésexportA kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra lépésének lehetőségeiThe possible ways in the internationalization of the small and medium-sized enterprisesDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vállalatgazdaságtan