Kiss , MariettaFilep, Dóra2023-12-182023-12-182023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363672A dolgozatban a Kerekestelepi Fürdő marketingkommuniciós tervékenységeit vizsgáltam. Először bemutattam a fürdő főbb jellemzőit és a potenciális versenytársakat. A folytatásban a szegmentáció, célcsoportképzés és pozicionálás fontos szempontjairól írtam.Ezt követően a marketingmix, ezen belül a marketingkommunikáció bemutatásával foglalkoztam. A következő lépésben a fürdő marketingkommunikációját mutattam be. A továbbiakban arról írtam, hogy a fürdővendégekkel kérdőíveket töltettem ki, a fürdőt üzemeltető cég ügyvezetőjével, pedig interjút készítettem. Az ezekből kapott eredményeket dolgoztam fel és vontam le következtetéseket, melyeket a dolgozat végén összefoglaltam.51humarketingkommunikáció, termálfürdőA Kerekestelepi Fürdő marketingkommunikációs tevékenységei egyes aspektusainak vizsgálataExamination of certain aspets of the Kerekestelepi Spa' marketing communicationDEENK Témalista::TársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.