Füzesi, IstvánJuhász, Tamás Péter2022-04-262022-04-262022-04-21http://hdl.handle.net/2437/331665Diplomadolgozatomban azt szerettem volna vizsgálni, hogy hogyan hatott a pandémia a fogyasztási, illetve a hagyományos és az online vásárlási szokásokra az FMCG termékek (élelmiszer és a non-food) körében. Ezek az átalakulások milyen rövid- és hosszútávú változásokkal jártak. Mindezt a vizsgálatot a szakirodalmi, hasonló témájú kutatások és a korábban készült hallgatói dolgozatok áttekintés után tártam a megkérdezettek elé online és nyomtatott kérdőív formájában. A kutatásom kérdőívét 314 különböző nemű és korú személy töltötte ki, majd az eredményeket IBM SPSS Statistics nevű program segítségével elemeztem és diagramokkal szemléltettem.72huFMCGélelmiszernon-food termékekonline vásárlásA Covid-19 világjárvány hatása az FMCG szektorraThe impact of the Covid-19 pandemic on the FMCG sectorDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány