Kormosné Koch, KrisztinaNyilas, Alexandra2015-05-192015-05-192015-04-29http://hdl.handle.net/2437/213294Dolgozatom fő célkitűzése,hogy megvizsgáljam,hogy van –e igény a Debreceni Egyetem Böszörményi úti Campusán,egy olyan kávézó működtetésére,amely különbözik a hagyományos kávézóktól. A kávézó üzemeltetését legfőképpen a kávézó profiljára és arculatának kialakítására értem. Éppen ezért az első részben kifejtem, hogy mit értek egységes arculat kialakítása alatt és hogy miért fontos ez, egy vállalkozás, pontosabban egy kávézó számára A továbbiakban a potenciális vállalkozást és annak piaci környezetét mutattam be részlétesen, a piac elemzés módszereivel. Elkészítettem a leendő vállalkozás SWOT- analízisét, mert ez által hatékonyabb marketingstratégiát tudok kialakítani. Makro környezetelemzés hatáskörében készítettem egy PEST analízist, ahol arra kaptam választ, hogy miként hatnak a makro környezet elemei a vállalkozásra. Választ kaptam arra, hogy hogyan tudom megszólítani a fogyasztókat, jelenesetben az egyetemi hallgatókat, és mivel tudok mást nyújtani a versenytársaknál, hogyan tudok kialakítani egy brandet, egy márkát. Ezt egy mikro elemzésen keresztül mutattam be.58huarculatmarketingstratégiakávézódesignEgy megvalósítandó kávézó arculattervezése és marketingstratégiája a Debreceni Egyetem Böszörményi úti CampusonImplementing a Coffee shop's design and marketing strategy at Böszörményi road's Campus of the University of DebrecenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány