Farkas, Noémi DóraKincses, Veronika2023-12-182023-12-182023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363698A dolgozatom fő témája, a ma már világszerte elterjedt, elismert és híres Apple Incorporation fogyasztóinak a magatartás vizsgálata. A márkát világszerte ismerik és el is ismerik a fogyasztók. Mára már az iPhone, az iPad, a Mac, és az egyéb Apple termékek és szolgáltatások nem csupán eszközök, hanem igazi értékek, használóik egy közösséget képviselnek. Ennek a szakdolgozatnak a személyes hátterében az Apple termékekkel kapcsolatos saját érdeklődésem és tapasztalataim állnak. Kíváncsi voltam rá, hogy a magyarországi, illetve az erdélyi magyarok körében milyen népszerűségnek örvend a márka. Az az ötlet fogalmazódott meg bennem, hogy kicsit jobban beleások a fogyasztók véleményébe. Felkeltette az érdeklődésemet a vásárlásaik motivációja. A kutatásom során, szekunder és primer adatokra – azon belül is kérdőíves megkérdezés eredményeire – támaszkodva vizsgálom meg a hipotéziseimet.51huApplemárkahűségstátusszimbólumAz Apple termékek fogyasztói magatartásának vizsgálataAnalysis of consumer behaviour of Apple productsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.