Fehér, AndrásSzabó, Dénes2016-11-282016-11-282016-11-25http://hdl.handle.net/2437/232714A dolgozatom szakirodalmi áttekintő részében bemutattam a sportmarketinget, annak jelentőségét a sportklubok életében, és megemlítettem számos fajtáját magyar, illetve külföldi példákkal. Áttekintést adtam a DVSC történetéről, sikereiről és jelenlegi fontos marketingtevékenységeiről. Az anyag és módszer részben ismertettem az általam használt primer és szekunder kutatási módszereket, köztük a kérdőívem szerkezetét. Az eredmények és értékelések részben ismertettem az online kérdőívem válaszait és elemeztem azokat, aztán az összefüggő adatokat elemeztem tovább, és azok összefüggéseit.47husportmarketingonline marketingA sportmarketing bemutatása a DVSC labdarúgócsapatának marketingtevékenységén keresztülPRESENTATION OF SPORTMARKETING USING EXAMPLES OF THE MARKETING STRATEGY OF DVSC FOOTBALL CLUBDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing